- Kezdőlap
-
Back-office munkatárs – Accorde Alapkezelő Zrt.
Back-office munkatárs – Accorde Alapkezelő Zrt.
Az Accorde Alapkezelő Zrt. back-office munkatársat keres.
Az Év Alapkezelője díjjal is kitüntetett Accorde Alapkezelő Zrt. keresi új back-office munkatársát bővülő csapatába. Téged keresünk, ha szeretnél tagja lenni egy dinamikusan fejlődő szervezetnek, igazi csapatjátékos vagy, aki proaktivitásával és szakma iránti elkötelezettségével hozzájárul sikeres működésünkhöz.
Az új munkatárs feladatai:
• pénz- értékpapírügyletekkel kapcsolatos elszámolási folyamatok végrehajtása, nyomon követése ellenőrzése
• befektetési alapok napi nettó eszközérték kiszámolása
• törzsadatok, árfolyamok rögzítése, ellenőrzése
• jelentéstételi kötelezettségekben való részvétel
• partnerekkel, letétkezelőkkel történő kapcsolattartás
Elvárások:
• tőkepiaci alapismeretek
• társalgási szintű angol nyelvtudás, elsősorban írásban
• 1-2 éves alapkezelői/letétkezelői/treasury operációban szerzett munkatapasztalat
• proaktív, jó problémamegoldó képesség
• jó kommunikációs képesség
• önálló, felelősségteljes gondolkodás
• határidők tartása
Előnyt jelenthet:
• Clavis rendszer ismerete
• WARP/KHR/ERA/elektronikus banki rendszerek ismerete
• szakirányú végzettség
• értékpapír jogi vizsga/VAP/tőzsdei szakvizsga
Amit kínálunk:
• szakmai fejlődési lehetőség
• versenyképes jövedelem
• home office lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Amennyiben érdekel a lehetőség, Baldauf Sarolt HR munkatársunk kíváncsian várja az önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet.
Mindenképpen örülni fogunk, ha beszélgethetünk!
A Concorde
Adatvédelmi tájékoztatóját megismertem és a személyes adataim kezeléséhez az abban foglaltaknak megfelelően hozzájárulok.
Jelentkezés