- Kezdőlap
-
Adminisztrációs munkatárs – Recorde Alapkezelő Zrt.
Adminisztrációs munkatárs – Recorde Alapkezelő Zrt.
A Recorde Alapkezelő Zrt. (Concorde Csoport) teljes munkaidős adminisztrációs munkatársat keres.
Start-up szemléletű, gyorsan növekvő ingatlanalap-kezelőnk új munkatársat keres.
Nálunk megismerheted az ingatlanalapok működését, az első ötletektől kezdve az ingatlanalapok létrehozásán keresztül, az ingatlanok működtetésével kapcsolatos teendőkön át, az összes ezekhez kapcsolódó adminisztratív teendőig. Az eltérő fázisban lévő ingatlanalapok aktuális státusza változatos napi feladatokat jelent.
Ezek lesznek a főbb feladataid:
• adminisztratív feladatok ellátása, adatrögzítés, nyilvántartások vezetése
• beérkező dokumentumok, számlák ellenőrzése, iktatása dokumentumkezelő rendszerben, irattározása
• számlák tartalmi ellenőrzése, ezzel kapcsolatos ügyintézés
• bejövő és kimenő posta kezelése
• folyamatban lévő ügyek nyomon követése, kapcsolattartás partnerekkel
• határidős és ad hoc jellegű feladatok ellátása
Elvárások:
• legalább középfokú végzettség
• magabiztos angol nyelvtudás
• erős folyamat- és rendszerszemlélet
• önálló munkavégzési képesség, precizitás, proaktivitás
• tanulásra nyitott attitűd
• MS Office magabiztos ismerete
Előnyt jelenthet:
• adminisztratív területen szerzett tapasztalat
• dokumentumkezelő rendszer ismerete
Amit kínálunk:
• versenyképes javadalmazás
• szakmai fejlődési lehetőség
• aktív részvétel az Alapkezelő mindennapi működésében
• igényes munkakörnyezet
• fix, stabil munkahely
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Amennyiben érdekel a lehetőség, Baldauf Sarolt HR munkatársunk kíváncsian várja az önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet.
Mindenképpen örülni fogunk, ha beszélgethetünk!
A Concorde
Adatvédelmi tájékoztatóját megismertem és a személyes adataim kezeléséhez az abban foglaltaknak megfelelően hozzájárulok.
Jelentkezés